Na startovní čáru se v sobotu 28. května postavilo celkem 126 jezdců, což je v historii Ústecké 21 rekord. Do nedělního závodu pak nastoupilo o 12 jezdců méně. Nejrychlejším jezdcem po oba dva dny byl David Komárek na voze Norma M2OFC EVO, který v sobotní jízdě dosáhl nejrychlejšího času 1 minuta 50,42 vteřiny. Tento čas na překonání traťového rekordu s hodnotou 1:48,12 z roku 2005, jehož držitelem je Ander Vilariňo ze Španělska, zatím nestačil. Zpestřením nedělního závodu bylo vystavení závodního speciálu zesnulého Otakara Krámského, který tuto trať měl velmi oblíbenou a houževnatě usiloval o její obnovení.

OCENILI PŘESUN DEPA

Sobotní i nedělní závody proběhly hladce až na několik drobnějších kolizí, které skončily bez zranění jezdců. Vše se díky organizaci a schopnosti traťových komisařů vyřešilo v co nejkratší době.

Novinkou v letošním roce bylo umístění depa závodních strojů, které se z tradiční silnice I/14 přesunulo do nových prostor v areálech soukromých firem v blízkosti startu závodu. Po pátečních rozpacích z této změny byli spokojeni nejen diváci, ale především jezdci. Ti vyzdvihli jak profesionální organizaci závodu včetně řízení depa, tak i zcela vyhovující nové prostory. Závodům po oba dva dny přálo slunečné počasí, což se projevilo v návštěvnosti diváků. V sobotu přesáhla návštěvnost 2500 platících fanoušků. Nedělní závod pak přilákal o 500 diváků méně.
Celý závodní víkend zajišťovalo 220 pořadatelů a 10 delegovaných činovníků Federace automobilového sportu. Při přípravě závodu bylo odpracováno členy Autoklubu Ústí nad Orlicí více než 400 brigádnických hodin.

(tz, zr)