Po tvůrci jízdních řádů požadovalo řadu změn v trasování i časování linek. K nápravě nemá dojít například u autobusů, které přepravují cestující z vesnické části Kerhartice. „Šestnáctého února nám bylo slíbeno, že Kerhartice budou obsluhovány ze směru Vysoké Mýto, to znamená od Hrádku. Dál však mají být obsluhovány ze směru Česká Třebová. To jsme připomínkovali už na začátku ledna. S tím nejsme spokojeni a požadujeme setkání přímo s pracovníkem, který jízdní řády připravuje,“ uvedl místostarosta Zdeněk Ešpandr. Lidem z Kerhartic se  nelíbí, že autobusy jezdí jinudy, než bylo zvykem, problém je také s dojížděním školáků do Ústí, nestíhají začátek vyučování.  
Stále také není potvrzené, zda Oredo zajistí dopravní obslužnost Dukly, kterou má zatím do 1. dubna zajišťovat městem placená MHD. „Máme příslib, že v tomto týdnu dostaneme návrh. Trváme na tom, aby Dukla byla obsluhována v režii ČSAD a autobus jezdil stejnou trasu, co dosud MHD, to znamená Rieter, nemocnice, Popradská ulice, Penny Market, hřbitov a autobusové nádraží,“ řekl na tiskové konferenci ústecké radnice Zdeněk Ešpandr.
Ústí nad Orlicí si však prosadilo snížení počtu autobusů, které projíždějí ulicemi Čs. armády a Tvardkova. Dříve jich tudy jezdilo kolem sedmdesáti, s novým jízdním řádem jejich počet vystoupal na víc než 170. Místní sepsali petici. Ústecká radnice přišla s kompromisním návrhem, z každého směru by kolem nemocnice projíždělo jen několik autobusů. „Už 16. února nám bylo řečeno, že na náš návrh Oredo nepřistoupí. Počet projíždějících autobusů na zhruba osmdesát bude snížen tím způsobem, že tudy budou jezdit v plném rozsahu pouze od České Třebové a Dobrouče,“ dodal ústecký místostarosta. Kolem nemocnice tak nebudou jezdit autobusy z Vysokého Mýta nebo Litomyšle, ty zamíří přímo na autobusové nádraží.
Nepříjemnou zprávou pro řadu lidí cestujících mezi Českou Třebovou a Ústím je, že  mají být vyškrtány autobusové „rychlíky“. Místo čtvrthodinky tak bude každá cesta přes Dlouhou Třebovou trvat víc než půl hodiny.