A přesvědčen je o tom i letohradský starosta Petr Fiala, který napsal dopis ředitelům Státního fondu dopravní infrastruktury a Ředitelství silnic a dálnic ČR a požádal je o pomoc s řešením dopravně nebezpečného místa.
I když je křižovatka poměrně přehledná, dopravních nehod už tu byla v posledních letech celá řada. „Zřejmě i dopravní šíře komunikace zejména směrem od Letohradu neznalé řidiče svádí k domnění, že jsou na hlavní silnici a značku ´stop´ přehlédnou?" spekuluje Petr Fiala a dodává: „Monitoring Policie České republiky i toto prokázal. V úseku u křižovatky je na silnici I/11 nedlouho instalováno omezení rychlosti na sedmdesát kilometrů za hodinu. Ani to bohužel dalším třem obětem na lidských životech nezabránilo."
Letohradský starosta navrhl řešení: dalším tragediím by mohl v budoucnu zabránit kruhový objezd. „Vím, že na řadě míst u nás vznikají kruhové objezdy, které jsou možná i nadbytečné. Nejsem příznivcem ukvapených řešení, nicméně situace na Šedivci mne již nenechává klidným," konstatoval Petr Fiala.
Že je třeba s touto křižovatkou něco udělat, si myslí i policie. „Policie vyzvala vlastníka komunikace k provedení stavebních úprav," potvrdila Deníku tisková mluvčí Policie ČR Lenka Vilímková.
Nebezpečné místo se bude  řešit: „Na danou křižovatku budeme zadávat zpracování bezpečnostního auditu u autorizované firmy. Navržená opatření pak projednáme s Krajským úřadem Pardubického kraje – odborem dopravy a s Policií ČR," uvedla tisková mluvčí Ředitelství silnic a dálnic ČR Nina Ledvinová a na téma „kruhák" dodala: „Realizace okružní křižovatky nepřipadá s největší pravděpodobností v úvahu vzhledem k velmi rozdílným intenzitám provozu na jednotlivých větvích." 

Je křižovatka na Šedivci nebezpečným místem?

O statistku nehodovosti na křižovatce u Šedivce Orlický  deník požádal vrchní inspektorku Policie ČR a tiskovou mluvčí Lenku Vilímkovou.

19. července 2013:  dopravní nehoda dvou aut zn.  Renault a Peugeot, tři lidé zemřeli, další čtyři byli transportováni se zraněním do nemocnic.
rok 2012 a 2011: nejsou informace o tom, že by se na dané křižovatce měla stát nehoda.
4. 9. roku 2010:  62letý řidič  nedal přednost zleva. Utrpěl lehké zranění, spolujezdec z projíždějícího vozu také lehké zranění, škoda byla vyčíslena na 230 tisíc korun.
27. 8. roku 2009: 35letý cizinec nedal přednost zleva, řidič utrpěl lehké zranění, spolujezdec z projíždějícího vozidla rovněž lehké zranění. V důsledku nárazu došlo k poškození dalšího projíždějícího vozidla. Škody byly vyčísleny na 310 tisíc korun.
15. 8. roku 2008: 51letý řidič  nedal přednost zleva (v té době byla mlha), utrpěl lehká zranění, škoda byla vyčíslena na 80 tisíc korun.
20. 8. roku 2008: 49letý řidič nedal přednost zprava, kolize se obešla bez zranění, škoda byla 35 tisíc korun.
15. 9. roku 2007: 63letá řidička nedala přednost zprava, utrpěla těžká zranění, řidič druhého vozu zranění lehká.