„Naposledy jsem tam byla v pátek. Teď o tom nic nevím. Komplikace by to byla, kdyby to bylo uzavřené na delší dobu. Je tady spousta lidí, kteří nemají jinou možnost. Každý ze starších obyvatel nemá auto, aby se vydal na nákup do Mýta. Dojíždět někam autobusem není legrace," obává se jedna z členek místního Klubu důchodců. Za pravdu jí dává i mladší obyvatelka Vraclavi, která si také nepřála zveřejnit své jméno. „Autobusů do Mýta jezdí hodně málo, staří lidé jsou závislí na tom, jestli je jejich děti odvezou do Mýta na nákup autem nebo jestli jim nakoupí." Ženu uzavření prodejny nepříjemně překvapilo, dřív si tam totiž žádných nečistot nevšimla. „Určitě si budu příště rozmýšlet, co tam koupím, třeba pečivo asi ne," přiznává.
Právě „pošramocené" pověsti se Konzum obává, přiznává ředitel družstva Miloslav Hlavsa. „Mrzí nás to a je nám to líto. Nechceme se ale na nic vymlouvat, je to naše chyba, kterou musíme napravit," říká na rovinu. Okamžitě byla provedena sanitace celé prodejny, následky pochybení ponese personál i nadřízení. „Řešíme to v rámci firemních postupů, je tam jednoznačná odpovědnost personálu i nadřízených pracovníků. Tyto věci musíme mít pod kontrolou. Musíme se na to zaměřit, vytváříme nové postupy, aby se nám to už nestalo," uzavřel Miloslav Hlavsa.