„Jde o drobné úpravy, které nemění celkový počet kilometrů, ale reagují na to, s čím jsme se potkali,“ uvedl na setkání s veřejností místostarosta Michal Kokula.

Trasy MHD začínají a končí na vlakovém nádraží. Okruh propojuje malými autobusy železnici s autobusovým nádražím, nákupní zónou, sídlištěm Štěpnice a okrajovými částmi města.

Od nového grafikonu jezdí dopolední spoje v jednom směru, odpoledne ve druhém a některé spoje se více přizpůsobují odjezdům a příjezdům vlaků. „O víkendu jsme málo používané ranní spoje posunuly do odpoledních hodin, kde očekáváme větší nárůst cestujících,“ informovala ústecká radnice.

MHD jezdí od září ve zkušebním provozu. Podle Michala Kokuly má počet cestujících, kteří novinku využívají, vzestupnou tendenci. Zatímco v září šlo o méně než čtyři tisíce lidí, v minulém měsíci jich bylo už zhruba šest tisíc.