Nemorální drahá kampaň není podle lidovců jen o penězích, ale i o férovosti boje. Platí to i v našem kraji.
Autor: DENÍK/Jiří SejkoraOplakátované ploty rodinných domů příznivců či stínítka v oknech aut, taková je strategie lidovců v boji o parlamentní křesla v podzimních předčasných volbách. Nikoli dravé billboardy. Podle lidovců je totiž nákladná kampaň v době ekonomické krize nemorální.

„Nehodláme vyhazovat peníze na nákladnou kampaň, kterou bychom navíc v dnešní době považovali za hrubé pohrdání veřejností. Jsme si vědomi toho, že lidé budou v době voleb řešit problémy v zaměstnání, chystá se propouštění a za prioritní považuji úplně jiné věci,“ objasnil stanovisko lídr KDU–ČSL v Pardubickém kraji Roman Línek.

Lidovci se snaží použít podobnou taktiku jako americký prezident Obama – zapojení členské základny, a tudíž minimální finanční výdaje.
„Sháníme podporu pro obdobný projekt Ploty, se kterým jsme v červnu šli do evropských voleb. Oslovujeme veřejnost, členy a příznivce, kteří by nám pomohli umístit zdarma plakáty na viditelná místa,“ řekl Línek.

(peš)