Původní asfaltová plocha bez nástupních míst se změnila v moderní dopravní terminál s krytými nástupišti, digitálními informačními panely a multifunkčním objektem s čekárnou, toaletami a prostorem pro budoucí kiosek.

„Zcela zásadní rekonstrukce je opravdu zdařilou kombinací moderní architektury a funkčnosti,“ uvedl při příležitosti slavnostního otevření terminálu místostarosta Martin Hejkrlík.

Rekonstrukce, která přišla celkem na 13 milionů korun, by podle místostarosty nebyla možná bez dalších finančních zdrojů. Necelých deset milionů na opravu autobusového nádraží šlo z dotační prostředků Integrovaného regionálního operačního programu ministerstva pro místní rozvoj. Zbytek pokryl rozpočet města. Autory projektu jsou architekti Miroslav Kučera a Petr Labonek. Ve výběrovém řízení na zhotovitele stavby uspěla pardubická společnost M-SILNICE.

„Nezbývá než popřát, aby nové autobusové nádraží dobře sloužilo všem cestujícím, přispělo ke zlepšení jejich komfortu a stalo se novým funkčním a estetickým prvkem nejen dopravní infrastruktury města,“ přeje si místostarosta Martin Hejkrlík.