Je to další z nově budovaných dálničních úseků s výrazně podstřelenými cenami proti původnímu projektovému rozpočtu. Možná o 30 procent levnější, než činil odhad státu, bude například i stavba dálničního tunelu Homole na předcházejícícm úseku D35 z Ostrova k Vysokému Mýtu. 

Do tendru na úsek Mýto - Džbánov s odhadovanou cenou 2,5 miliardy  korun přišlo pět nabídek, z toho jen jediná lehce přesáhla projekční odhad. Tři nabídky byly pod hranicí dvou miliard korun. Nejnižší je od sdružení firem Eurovia CS, M-Silnice a Stavby mostů za 1,829 miliardy korun, tedy 72,5 % odhadované ceny.

Projeďte se po dálnici kolem Vysokého Mýta už nyní ve vizualizaci:

"Na stavbu je vydáno stavební povolení v právní moci, probíhá archeologický výzkum a dokončuje se majetkoprávní vypořádaní," uvedl dnes šéf ŘSD Radek Mátl. K podpisu smlouvy na 1,829 miliardy korun dojde po uplynutí zákonných lhůt na odvolání.