DANIEL DOSTRAŠIL
správce sboru jednoty bratrské, Ústí n. O.
Dan Dostrašil
Kampaň mě baví, pokud je kreativní, baví dvojnásob. Smutné ale je, když kampaň nesděluje voliči nic, než že strana jde do voleb. A ještě smutnější je, když billboard místo pozitivního řešení nabízí nenávist (vůči nezaměstnaným, vůči církvím, vůči Kalouskovi, vůči komunistům). Takže politici, prosím, nebuďte negativní, buďte kreativní!

LUDMILA MAREŠOVÁ KESSELGRUBEROVÁ
středoškolská učitelka, Česká Třebová
Ludmila Marešová Kesselgruberová
Očernit nebo zesměšnit kohokoliv je tak snadné, jak ostatně dobře vědí všechny propagandy tohoto světa. Zesměšňující zobrazování politických rivalů mě proto už z principu odpuzuje. Pomáhá mi rozhodnout, koho nevolit.

PAVEL STRNAD
ředitel kulturního domu Na Střelnici, Králíky
Pavel Strnad
Bez přehánění musím konstatovat, že jsem imunní proti kampaním, natož proti antikampaním. Částečně také proto, že v našem malém městečku na billboard nenarazíš. Jsem asi ze staré školy, ale spíš mě zajímá program a důvěryhodnost kandidátů. Když dokonce znám některého kandidáta osobně a vím, jak je nemožný např. v komunální politice, nezachrání to pak ani stovka billboardů.

HANA CHVÁTILOVÁ
ředitelka ZUŠ Petra Ebena, Žamberk
Hana Chvátilová
Ani jedno, ani druhé. Blížící se volby a kampaň i antikampaň mne tentokrát nechávají zcela chladnou. Můj názor a přesvědčení nemohou změnit, a tak milióny na ně padnoucí jsou v mém případě zcela vyhozené.

MARTIN VÍDENSKÝ
vlakvedoucí osobních vlaků, básník, Letohrad
Martin Vídenský, básník z Letohradu, na vrcholu slovenského Velkého Choče (snímek z letošního září).
Mám rád humor, anekdoty rád čtu i vyprávím, umím napsat vtipnou báseň i satirický šleh a svého času jsem se výborně bavil u jednoho satirického pořadu v televizi (Česká soda). Současně ale přiznávám, že antikampaň na billboardech mne nikdy moc neoslovovala. Pobaven jsem byl snad jen jednou, v mnoha dalších případech jsem se setkal spíš s nevkusem, dětinskou infantilností a stupiditou. Častokrát jsem se ptal: „Kdo tím chce komu pomoci?" Připočtu-li nemalé finanční náklady, dávám billboardové antikampani jasně palec dolů.