Jennifer Aniston očima české youtuberky:

Zdroj: Youtube

Americká herečka Jennifer Aniston vypadá na svých brzkých 55 let perfektně. Nejen tváří, ale i postavou. Jak sama říká, nedělá přitom nic mimořádného, aby takovéto kondice dosáhla. Velký důraz klade Jennifer Aniston na spánek.

„Když jsem byla mladší, spala jsem někdy klidně jen tři až pět hodin. Myslela, že jsem neporazitelná, že můžu přežít bez spánku, že to zvládnu. Jenže pak si uvědomíte, že během spánku dochází k regeneraci buněk. A když jim nedopřejeme dostatek odpočinku, tak se tím jen urychlí proces stárnutí. A to přece nikdo nechce,“ uvedla Jennifer Aniston pro lifestylový web Womens Health.

Spát, až vám bude 80? Nesmysl

Pro web US Today popsala, že zejména řada mladých lidí považuje dobrý spánek jen za jednu z posledních položek na seznamu denních úkolů.

„Říkají si, že až jim bude třeba 80, budou moci spát pořád. Vůbec si ale neuvědomují, že ztracený spánek už vlastně nikdy dohnat nelze,“ upozornila Jennifer Aniston.

Brad Pitt
Zamilovaný Brad Pitt vstupuje do nové dekády s ženou, která se podobá Angelině

Zároveň řekla, jak pomocí snadných kroků kvalitního, optimálně osmihodinového spánku dosáhnout:

  • Meditace každé ráno.
  • Omezit čas strávený u televize, počítače a mobilního telefonu, zejména před spaním.
  • Den zakončit relaxační horkou koupelí.

Nahrává se anketa ...

Proč má Jennifer skvělou figuru

Pro zlepšení své fyzické kondice a získání úžasné postavy zvolila Jennifer Aniston takzvanou metodu P. Volve. Jedná se o funkční fitness cvičení, které napodobuje každodenní pohyb a pracuje s biomechanikou těla. Zaměřuje se na trénování koordinace svalů i zvyšování jejich pohyblivost a rovnováhy. Při cvičení se mimo jiné využívají i odporové gumy, masážní míčky a závaží na kotníky.

Suchý vzduch, mráz i vítr pokožku obličeje vysušuje.
5 chyb v péči o pleť, které ženy v zimě dělají. Lékař Arenberger radí, jak na to

Jennifer Aniston říká, že se snaží, aby její cvičení bylo hlavně efektivní. V tom případě jí stačí i třeba jen 20 minut denně.

„Opravdu můžete dosáhnout efektivního tréninku za pouhých 20 minut. Dokonce může stačit i jen 10 minut, pokud budete dělat něco, co rozhýbe vaše tělo,“ vysvětlila Jennifer Aniston.

Tvrdý trénink už kolena nevydržela

Slavná herečka doplnila, že už přestala dělat až hodinové kardio cvičení, protože její kolena to už nevydržela. Podle ní je nutné si při každém cvičení uvědomovat své tělo a jeho pohyb. A trénink přizpůsobit i aktuálnímu zdravotnímu stavu a rozpoložení.

Julia Roberts a Richard Gere nechybí ve vánočním programu ani letos. Pretty Woman uvidíte v televizi dnes odpoledne
Pretty Woman: Ve filmu jsou chyby. A Julia Robertsová dostala směšný honorář

„Své tréninky si upravuji podle toho, jakou mám náladu a jak se cítím. Stanovím si tak sama délku a úroveň obtížnosti. Prostě to miluji, když si tak můžu sestavit svůj vlastní trénink,“ uvedla Jennifer Aniston.

Jídelníček má zdravý, přitom žádná nuda

Za skvělou vizáží Jennifer Aniston stojí i velmi kvalitní a pestrý jídelníček. A také jím se netají a o jeho složení se ráda podělí. Jak tedy vypadá?

Snídaně

Každý den začíná sklenicí horké vody s citronem, pak obvykle šálkem kávy s kapkou mléka a stévie. Nevyhýbá se ani avokádu, vejcím s trochou kokosového oleje a ovesné kaši obohacené proteinem.

„Obecně platí, že snídaně musí být bohatá na proteiny. A také na přiměřené množství ovoce jako jsou banány, borůvky či třešně,“ shrnul vyjádření Jennifer Anistonové specializovaný web Eating Well. Z uvedených surovin si lze připravit i šejk, který jde obohatit třeba o maca prášek a kakao.

Oběd

K obědu si Jennifer Aniston dopřává mix bílkovin a zeleniny. Tedy například natvrdo uvařená vejce, trhané kuřecí maso nebo pečené rybí maso například z tuňáka. Nebojí se si jídelníček zpestřit ani kuřecím hamburgrem. Ovšem i ten si dá s velkou dávkou zeleniny.

Hitem letošní plesové sezony bude růžová a zářivé flitry. Ilustrační snímek
V čem ženy v této sezoně zazáří na plesech: Flitry, růžová i objemné sukně

Svačina

Jelikož slavná americká herečka vede velmi aktivní život, pije během dne hodně vody. „Mezi hlavními jídly si pak dopřává doplnění energie. Sní třeba jablko s mandlovým máslem, sýrovou tyčinkou, hrstí ořechů či trochou polévky,“ shrnul web Eating Well.

Večeře

Večeře Jennifer Aniston je obvykle teplá a opět bohatá na zeleninu a bílkoviny, s minimem cukrů. Příkladem mohou být lehké těstoviny s kuřecím masem nebo nudle ve stylu carbonnara s krůtí slaninou, vejci a parmezánem.

„Takže žádný olej, máslo nebo smetana. A používám vodu z těstovin, aby byly šťavnatější," řekla Jennifer Aniston pro web Eating Well.