Do soutěže se přihlásilo a bylo nominováno více než 150 prodejen. Do druhého kola vybrala sedmičlenná porota padesát z nich.

Soutěž byla rozdělena na dvě kategorie, Food a Non Food. Právě v první kategorii se na druhém místě umístila prodejna Mňam mňam ve Švehlově ulici v Hradci Králové, která patří Hradecké pekárně a funguje asi půl roku. „Snažíme se vytvořit příjemné prostředí, kde bychom mohli co nejlépe prezentovat naše výrobky. Že jsme obsadili druhé místo je pro nás velmi milé překvapení zejména proto, že jsme se nikam nehlásili,“ uvedl generální ředitel Hradecké pekárny Radek Homoláč. Hradecká pekárna letos otevřela v regionu čtyři prodejny, takže celkový počet vzrostl na devatenáct. Během letošního roku by mělo dojít k otevření dvou prodejen, z nichž jedna by měla být na náměstí v Novém Bydžově.

„Provoz vlastních prodejen se nám osvědčil z pohledu provozního i ekonomického, “ řekl Radek Homoláč. Zájem zákazníků vedení firmy očekávalo vyšší, ale situace se nyní zlepšuje. Otevření prodejny není lehká záležitost. Musí se vybrat místo, vyjednat smlouvy, vypracovat projekt a zajistit finance. Časově je to otázka nejméně čtyř měsíců. „Vlastní prodejny nám umožňují přímý kontakt se zákazníky a také můžeme lépe pracovat s maržemi,“ dodal generální ředitel Radek Homoláč.

Hradecká pekárna funguje od roku 1994 a v současnosti vyrábí stovky druhů pekařských a cukrářských výrobků. Nedávno uvedla na trh chléb Dr. Popova, o který je mezi zákazníky velký zájem. V budoucnu plánuje zavést ještě jeden druh podobného výrobku a chystá se rozšířit síť vlastních prodejen. Společnost zaměstnává zhruba 370 pracovníků a je také jednou z firem, které se potýkají s nedostatkem pracovníků.