Už po půl desáté bylo parkoviště před obchodním domem zcela plné, lidé proto parkovali u sousedních řetězců. Přede dveřmi se postupně začínalo tísnit stále větší množství nákupu chtivých občanů. Těsně před desátou hodinou jich už bylo několik stovek. Většinou mladšího nebo středního věku. Úderem dvaadvacáté se dveře otevírají. Začíná tlačenice, lidé se pošťuchují, nadávají, pískají na sebe, ale k žádnému většímu incidentu nedochází.

Na místě je přítomna i městská policie, ale strážníci neměli důvod k zásahu. Uvnitř obchodního řetězce však čeká na noční zákazníky zklamání. Velká akce se smrskla splaskala jak bublina. Na několika stolech leží starší modely oděvů a zboží, které je za normální ceny v podstatě neprodejné. Slevy jsou u výrobků opravdu až osmdesáti procentní, většinou jsou ale sníženy jen o několik korun.

„Kvůli tomuhle jsem sem nemusela jezdit. Vlastně tady skoro nic zajímavého není,“ zlobila se Jana Šulcová ze Svitav na nabídku. Vedení obchodního domu si ale mohlo mnout ruce. Marketingový tah jim vyšel stoprocentně. V nákupních vozících a košících společně se zlevněným sortimentem končilo i zboží, které se slevami nemělo vůbec nic společného.