„V sobotu 26. května i v neděli 28. května se na startu objevilo celkem sto čtyři historických i soudobých vozů. Představili se závodníci z několika zemí, například z Rakouska, Německa, Slovenska nebo Maďarska,“ poznamenal Miroslav Urban, předseda ústeckého Auto klubu, který závody tak jako tradičně pořádal.

V sobotu se organizátoři potýkali s počasím. „Chytla nás průtrž mračen, naštěstí ale déšť neponičil příkopy, takže na trať se nevyplavila hlína. I přesto jsme viděli deset havárií, jedna skončila s vážnějším zraněním jezdce, který je ale nyní už v pořádku,“ podotkl Urban.

Nedělní závody už byly bez problémů. „Spokojen byl také pozorovatel Mezinárodní automobilové federace FIA Reinhold Hoffmann z Německa,“ dodal předseda ústeckého Auto klubu.

První den se na trati vedoucí k turistické chatě Hvězda dlouhé 3650 metrů s převýšením 209 metrů radoval z absolutního vítězství český jezdec Miroslav Fajkus s vozem lucchini, druhý skončil Němec Georg Plasa, třetí dojel Dušan Nevěřil.

V neděli projel jedenadvacet zatáček k cíli nejrychleji Milan Svoboda. Ten dokonce časem ze druhé finálové jízdy 1:54,48 minuty překonal letitý traťový rekord českých jezdců, jenž měl v držení Otakar Krámský. Na druhé příčce se umístil opět německý závodník Georg Plasa, třetí tentokrát skončil Miloš Beneš. Absolutní traťový rekord, jenž v roce 2005 vytvořil za 1:47,39 minuty španělský závodník Ander Vilariňo překonán nebyl.