Na místním autodromu mohli startovat všichni milovníci spálených pneumatik a burácejících motorů. Pořadatelé měli dva dny před samotným závodem necelou stovku přihlášek. „Nakonec se nám sjelo jen pětasedmdesát jezdců. Mnohé zřejmě odradilo páteční chladné počasí,“ vysvětlil možný úbytek závodníků Martin Kučera z pořádajícího týmu.V úvodu závodu byla trať ještě mokrá, postupně se ale podle Kučery vysušila. Mohlo se tak bez problémů odjet všech šest naplánovaných rychlostních zkoušek.Na své si přišel snad každý, kdo na autodrom zavítal. „K vidění byly jak vozy za pár korun, tak za pár milionů,“ upřesnil Kučera.

Smůlu měl v sobotním závodě Jiří Kaláb z Libchav, startující v barvách Motorsport Jura. V loňské sezoně bojoval o celkové první místo v soutěži. V posledním závodě se mu ale začal motor přehřívat. Jak už to ale bývá, srdce „závoďáka“ neubralo a Kaláb skončil na druhém místě. Ve Vysokém Mýtě se mu ale už tak nedařilo. „V letošním prvním závodě už mi motor nevydržel a vypověděl mi službu hned v tréninku,“ řekl Kaláb a dodal: „Teď jsem před otázkou co dál, vše táhnu bez sponzorů a tak na nový motor asi nebude dost peněz, bez sponzorů jsou takové závody dosti náročné.“

Martin Kučera vyzdvihl bezproblémový průběh závodů, ve kterých nedošlo k žádnému zranění. Zájemci, kteří si chtěli vyzkoušet, jaké to je sedět na místě spolujezdce měli možnost. „Nejel jsem ani jednu erzetu sám, zájemců bylo opravdu dost, jsem rád, že lidé mají o naše závody takový zájem,“ zakončil Kučera.