která prvnímu jezdci lanš
krounského GMS racing teamu Miloši Benešovi zajistila 4. místo v této automobilové disciplíně v letošním ročníku mistrovství Evropy, se jel poslední závod Mezinárodního mistrovství České republiky v rakouské St. Agatě.

Po dosud odjetých závodech sice Beneš figuroval na prvním místě, ale v tomto závodě potřeboval dojet alespoň do 5. místa, aby ho při systému bodování mistrovství již nemohl žádný ze soupeřů přeskočit.
Miloš Beneš jako správný pilot a reprezentant ČR nenechal nic náhodě a na jistotu jel pouze ve dvou sobotních tréninkových jízdách. V obou nedělních závodních jízdách dosáhl nejrychlejších časů a v součtu porazil všechny své soupeře, když na druhém místě skončil Němec Patrick Zajelsnik na vozidle Norma M20F a na třetím další z Čechů Otakar Krámský na svém Reynardu K13.
Beneš již druhým rokem jezdí se závodním speciálem italské výroby Osella FA30 s motorem Zytec o objemu 3000 cm3 a nutno dodat, že se mu letos podařilo auto konečně doladit tak, že ve všech závodech Mezinárodního mistrovství České republiky, které dojel, vždy zvítězil. Pouze ve druhém závodě sezony v Náměšti nad Oslavou lehce havaroval v tréninkové jízdě a poškodil auto tak, že nemohl startovat. Ale po vítězství v rakouském Rechbergu, německém Glasbachu, Šternberku, slovenské Dobšinné a v rakouské St. Agatě se zaslouženě stal již podruhé mistrem republiky v závodech automobilů do vrchu a zopakoval zisk titulu z roku 2009. Po loňské sezoně, kdy se Miloš Beneš v evropském šampionátu umístil na třetím místě, a zisku vítězství v anketě „Zlatý volant" pořádané motoristickými novináři je to další úspěch lanškrounské automobilové stáje a správný krok k obhajobě vítězství v této prestižní anketě.  (ms)