Tentokrát jako volný závod, nutný k možnosti pořádání oficiálních závodů v rámci Mistrovství České republiky popřípadě Maverick rescue eurocup. Na startu se sešlo 80 pilotů včetně reprezentantů GMS Racing teamu z Lanškrouna Miloše Beneše (průběžně vedoucího pilota Mistrovství České republiky v absolutním pořadí) s Osellou FA30 a Michala Sedláčka, startujícího v historických automobilech, který pro tento závod zvolil Fiat 131 Racing 2000. Milan Stejskal s Ladou VFTS si vzal pro tento závod jako pilot náhradní volno a psychicky podporoval piloty v zázemí GMS Racing teamu.

V nedělním závodu Miloš Beneš zvítězil v absolutním pořadí v novém traťovém rekordu 1.29,48 (původní traťový rekord: Otakar Krámský 1.33,12). Michal Sedláček zrychloval v každé jízdě a v první závodní jízdě byl na třetím místě se ztrátou pouhých 7 desetin vteřiny na vedoucího pilota v absolutním pořadí historických automobilů. Ve druhé závodní jízdě opustila ojnice své místo v motoru a Michal Sedláček skvěle rozjetý závod nedokončil.