I on ovšem dodržuje základní věc. „Nasedání na vodu ve městě vždy s rouškou,“ hlásí na dálku. Jakmile se dostane mezi stromy, do lesů, ochranné prostředky sundá a může makat naplno. „Je to asi nejbezpečnější místo v těchto dnech,“ dodává Daniel Suchánek.

Domácí prostředí pak využívá ke kondiční přípravě. „Připadám si pak trochu jako Rocky Balboa,“ říká s úsměvem úspěšný kanoista. Silovější přípravu absolvuje v „domácí“ posilovně v místě loděnice. „Z nařízení předsedy oddílu je možné zapsat se do časového harmonogramu a absolvovat individuální trénink, po kterém platí povinnost dezinfikovat veškeré náčiní,“ nezapomíná na dodržování hygieny.

Zdroj: archiv sportovce

Jakmile se potřebuje odreagovat využívá běh a kolo. „Nad rámec základního tréninku, spíše pro zábavu a vyvětrání v přírodě,“ dodává pátý muž ze sprintu na MS ve sjezdu.

Podělte se s námi o svůj trénink i vy

Karanténní opatření zastavila veškerá sportovní dění. Všechna odvětví dostala červenou od nařízení vlády, avšak respektováním se snad co nejdříve vrátíme do hal i na venkovní sportoviště. Omezení trénovat je pro každého sportovce limitující, a to nemusí jít ani o profesionála, neboť každý má svůj sport ve svém srdci a chce jej provádět za všech okolností. V současné době nikdo z nás nemá moc prostoru k tomu, aby se udržoval ve fyzické kondici, pokračoval v tréninkovém procesu. Proto vyzývám všechny sportovce z našeho regionu (atlety, fotbalisty, hokejisty, basketbalisty, florbalisty a spoustu dalších), aby posílali na níže uvedenou emailovou adresu, jakým způsobem se připravují. Ke krátkému textu (jméno, druh sportu, co je cílem) připojte fotky, jaké pomůcky využíváte a my vaše příběhy budeme v tréninkovém seriálu uveřejňovat v tištěném vydání i na internetu jako inspiraci pro ostatní a rovněž pro širokou veřejnost. E-mail: miroslav.bednar@denik.cz.