Pro druhý díl seriálu ME angažoval tým po odchodu Karla Peška maďarského závodníka Atillu Magdu, který je na evropské scéně poměrně známou postavou a tímto seriálem se prohnal na stroji FGR již několikrát. Atilla působí nadále v roli testovacího jezdce a měl by pomoci v dalším vývoji ústeckoorlických motorek.

Již ve volném testování se začal zlepšovat ve svých výkonech kmenový jezdec týmu Karel Májek, což bylo pro celý tým pozitivní a dávalo to naděje do ostrých jízd. Oba ústečtí piloti zajížděli téměř stejné časy. V kvalifikaci si vyjel Kája Májek třináctou pozici a Atilla Magda stál na startu jako jedenáctý.

Start do závodu se Karlovi vůbec nepovedl a odjížděl ze startovního roštu jako poslední, ale naštěstí se již během prvního kola probil přes několik soupeřů a začal stíhat skupinku, kde jel jeho kolega a další tři jezdci. Skupinku během třech kol dojel a začal bojovat. Během jednoho předjížděcího manévru však zavadil nohou o obrubník a než motocykl opět ovládl, skupinka mu poodjela natolik, že již nedokázal náskok svých protivníků, se kterými do té doby bojoval, zlikvidovat. Nakonec se však radoval ze tří evropských bodů za třinácté místo, které byly zároveň jeho prvním bodovým přídělem z ME. Druhý pilot Atilla Magda bojoval až do cíle se Slovákem Krajčím, po několika předjetích však pozici neuhájil a dojel těsně za ním na dvanácté pozici.

Chorvatská anabáze tak pro orlickoústecký celek Moto FGR skončil vcelku slibně a je příslibem pro nadcházející závod mistrovství Evropy, který se uskuteční 8. července na automotodromu v Mostě. Ještě před tím ale tým čeká testovací den na trati brněnského Masarykova okruhu, který bude zároveň přípravou na závod mistrovství České republiky, jež se na stejné trati uskuteční již v neděli 1. července.