Musí, nesmí, sankce, zákon. Direktivní tón Pardubického kraje formulovaný ústy hejtmana Martina Netolického je neúprosný. Nejen že chce chránit své občany před možnou hrozbou soukromého muničního skladu ve Slatině, což je samozřejmě v pořádku, ale on už je chce snad chránit i před provokativními reklamami zbrojaře z Vysokomýtska. I když, jak hejtman podotýká, může operovat jen v rovině rad, doporučení a varování. Není to moc? Že se někomu reklama nelíbí, že ho pobuřuje, přece neznamená, že je protizákonná. Na posouzení tohoto máme kompetentní instituce. Vždyť i umění bývá provokativní a balancuje často na hraně! Máme svobodu vyjadřování, svobodu slova.

Tohle je ale jenom byznys, obyčejný kalkul. Reklamy Martina Rudolfa sledují jediný účel. Upoutat. A to ani vlastní originalitou. Co takhle přestat s tímhle humbukem, který mu dělá ještě větší reklamu?