Jízda na okruhu s tímto autem je nezapomenutelná
Zdroj: Alpine
Na kvalitních silnicích také auto umí pobavit
Zdroj: Alpine
Zde je dobře vidět použití karbonu na povrchu
Zdroj: Alpine
Pravým domovem pro A 110 R je však závodní okruh
Zdroj: Alpine
Zdroj: Alpine
Auto nám zatím dělalo společnost jeden jediný den
Zdroj: Alpine
Podvozek je o centimetr blíže k zemi než v případě verze S
Zdroj: Alpine
Kabina působí sportovně
Zdroj: Alpine
Sedačky jsou z karbonu a opatřené pětibodovými pásy
Zdroj: Alpine
Klimatizace a audiosystém však zůstaly
Zdroj: Alpine
Na displeji je možné zobrazovat telematické údaje
Zdroj: Alpine
Klasická madla nahradila poutka
Zdroj: Alpine
Zadní křídlo je o dost výše než to příplatkové u verze S
Zdroj: Alpine
Kola jsou také z karbonu
Zdroj: Alpine
Detail na uchycení přítlačného křídla
Zdroj: Alpine
Detailní pohled na řešení chlazení brzd
Zdroj: Alpine
Sedačky nevypadají, ale jsou docela pohodlné
Zdroj: Alpine
Displej má různé režimy zobrazení
Zdroj: Alpine
Pod centrální konzolou je ještě malá polička
Zdroj: Alpine
Detail na sponu pásů
Zdroj: Alpine
Auto dostává štítek s pořadovým číslem výroby
Zdroj: Alpine
Detailní pohled na karbonovou kapotu
Zdroj: Alpine
Speciální prahy hrají také aerodynamickou roli
Zdroj: Alpine
Motor zůstal bez úprav.
Zdroj: Alpine
Tuhost tlumičů lze nastavovat otáčením červeného kroužku
Zdroj: Alpine
Koncovka výfuků vzniká na 3D tiskárně
Zdroj: Alpine
Grafický přehled použitých karbonových dílů
Zdroj: Alpine
Takto vypadají ultralehké sedačky
Zdroj: Alpine