Možný nástupce legendárního sedanu z počátku 80. let
Zdroj: Radek Pecák
Trabant P100 z roku 1961
Zdroj: Radek Pecák
Dokonce měl i speciální logo
Zdroj: Radek Pecák
Trabant P610 měl dostat motor od Škody
Zdroj: Radek Pecák
Jednalo se o vůz s karosérií hatchback
Zdroj: Radek Pecák
Stejně jako v případě Trabantu T 601 WE II
Zdroj: Radek Pecák
Řada Caro měla mít také pick-up
Zdroj: Radek Pecák
Barvy na prototypu byly poněkud divoké
Zdroj: Radek Pecák
Trabant P 603
Zdroj: IFA
Zdroj: IFA
Trabant P 760 měl hodně zajímavou přední část
Zdroj: IFA
Zde je fotografie dřevěné makety stejného vozu
Zdroj: IFA
Trabant P 601 Z - prolamované boky byly také neobvyklé
Zdroj: IFA
Studie z roku 1988
Zdroj: IFA
Neuskutečněná podoba trabantu se čtyřválcem
Zdroj: IFA
Další nerealizovaná podoba z konce 80. let
Zdroj: IFA
Modely už přišly pozdě
Zdroj: IFA
Další archivní snímek
Zdroj: IFA
Některé nápady vypadaly podobně jako od designérů francouzských značek
Zdroj: IFA
Vždy se mělo jednat o třídveřové hatchbacky
Zdroj: IFA
Skici designérů vesměs vypadaly přitažlivě
Zdroj: IFA
Výstava v muzeu ve Zwickau marnou snahu vývojářů dobře dokumentuje
Zdroj: Radek Pecák