Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Návrat z Afghanistánu. Z letounu Ruslan náklad "vystupuje" předními i zadními vraty.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Srovnání velikostí. AN-124-100 Ruslan proti tahači s palivem.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Každý náklad na palubě musí být řádně připevněn. Řetězy drží kotvy zapustitelné přímo do podlahy nákladového prostoru.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Kontejnery s nákladem si letoun umí dovnitř nebo ven "podávat sám". Na stropě nákladové paluby jsou dva jeřáby s nosností 20 tun.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Nákladový prostor obřího letounu pojme až 150 tun materiálu.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Kontejnery s nákladem si letoun umí dovnitř nebo ven "podávat sám". Na stropě nákladové paluby jsou dva jeřáby s nosností 20 tun.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Pohon stroje zajišťují výkonné motory a rozpětí křídel stroje je 73,3 metrů.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Uložení nákladu na palubě má na starosti posádka Ruslanu ve spolupráci s našimi vojáky.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Nakrmit Ruslan není jen tak. Velký stroj má pořádnou sportřebu.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Noční vykládka materiálu z Afghanistánu z letounu Ruslan.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Noční vykládka materiálu z Afghanistánu z letounu Ruslan.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Zpátky ze zahraniční operace. Technika na palubě čeká na vykládku.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
V pilotní kabině Ruslanu. Letovou posádku tvoří šest lidí.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
V pilotní kabině Ruslanu. Letovou posádku tvoří šest lidí.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
V pilotní kabině Ruslanu. Letovou posádku tvoří šest lidí.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Celní a pasová kontrola. Piloti a mechanici ruské společnosti jí musí projít ještě na letišti.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Noční vykládka materiálu z Afghanistánu z letounu Ruslan.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Ruslan má kromě zadních nákladových vrat s jeřábem pro nakládání kontejnerů také druhá vrata po odklopení nosu letounu.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Ruslan má kromě zadních nákladových vrat s jeřábem pro nakládání kontejnerů také druhá vrata po odklopení nosu letounu.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Ruslan má kromě zadních nákladových vrat s jeřábem pro nakládání kontejnerů také druhá vrata po odklopení nosu letounu.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Obrněná vozidla Iveco po návratu z Afghanistánu.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Zatímco přední částí vyjíždějí vozidla, zadní část spouští dolů kontejnery
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Noční vykládka materiálu z Afghanistánu z letounu Ruslan.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Ruslan má kromě zadních nákladových vrat s jeřábem pro nakládání kontejnerů také druhá vrata po odklopení nosu letounu.
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora
Zatímco přední částí vyjíždějí vozidla, zadní část spouští dolů kontejnery
Zdroj: DENÍK/Jiří Sejkora