Ten si za posledních pár let vyžádal už několik lidských životů. K poslední dopravní nehodě s vážným zraněním zde došlo hned dva dny po jednání. Toho se zúčastnil vedoucí dopravního inspektorátu z Ústí nad Orlicí s vedoucím dopravních nehod, zástupci obcí Líšnice, Šedivec, Letohrad a Žamberk i představitelé Správy a údržby silnic Pardubického kraje i Ředitelství silnic a dálnic České republiky. „Především jde o lesní asi kilometrový úsek od Šedivce na Žamberk.

My jsme tam navrhovali snížit rychlost jízdy na 70 kilometrů, osadit úsek dopravním značením, že se jedná o nehodový úsek,“ uvedl k jednání jeho účastník Pavel Ešpandr, vedoucí dopravních nehod, a pokračoval: „Úsek bude měřen radarem. Starostové zúčastněných obcí se domlouvali s Městským úřadem Žamberk, že by tam využívali pro monitorování také institutu městské policie. Kompletně se tam obnoví vodorovné značení. Dále jsme navrhovali, ale v tom asi budeme narážet na ministerstvo životního prostředí, vykácení stromů podél silnice.“ „Podle silničního zákona by podél takové komunikace stromy vůbec neměly být, je to začarovaný kruh. Co je přednější: strom u silnice, nebo lidský život? Je pravdou, že při nehodách hraje roli vždy lidský faktor, nemůže za to strom. Ale nějaká opatření se tam musejí přijmout, protože nehod je tam skutečně dost, ačkoli to není frekventovaný úsek. Za poslední dva měsíce tam byla asi tři smrtelná zranění. Úsek je opravdu dost nebezpečný,“ uzavřel Pavel Ešpandr.

Ze schůzky byl proveden zápis a jednotlivé subjekty nyní dají podnět k realizaci opatření. Jan Kaplan, starosta Šedivce, s navrženými opatřeními souhlasí. Podle jeho názoru je však jejich účinek závislý na chování řidičů.