VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Moto FGR prošlo prvními testy

Ústí n. O. – Jasper Iwema poprvé okusil motocykl FGR 250 GP až na prvních oficiálních testech ve Valencii.

16.2.2012
SDÍLEJ:

Prvních oficiální testy motocyklu FGR 250 GP ve Valencii.Foto: archiv FGR

Plánované dřívější svezení nebylo možné kvůli dodání motoru Honda a dalších komponentů týden před IRTA testy.

Pracovní testy slouží hlavně k tomu, aby motocykl začal fungovat a odhalily se všechny počáteční „bolesti“. „V žádném případě to není honba za časy, zvlášť, když prozatím jezdíme se sériovým motorem Hondy. Kitový se k nám dostane až před posledními testy v Jerezu, tam bude teprve to správné porovnání s konkurencí,“ uvedl Luboš Felgr z týmu FGR.

Zajíždět kola na hranici pádu ani není možné, neboť tým má k dispozici téměř všechny díly jen jednou a před sebou ještě další tři dny testů v Jerezu před návratem domů.

I tak samozřejmě došlo k měření časů, první den byl nejlepší čas Jaspera 1.49.2 (21 kol), druhý den bylo zlepšení na 1.46.9 (45 kol) a třetí den testu se několikrát dostal i na čas 1.45.7 (49 kol). Celkem tedy 460 najetých kilometrů. „Začátek práce na motocyklu se mi moc líbí. První den testu jsem měl nepříjemný pád, který nás trochu zbrzdil, ale tým zapracoval a motocykl se začíná zlepšovat každým výjezdem na trať, což je vidět na postupném zlepšování časů. Musíme ještě zapracovat na dalších věcech, jako je elektronika a rychlořazení, a doufám, že uděláme další pokrok,“ uvedl nadšený Iwema.

Trubkový rám zaznamenal před testem několik úprav, které se ukázaly jako správné, a tým nemusel přistoupit k výměně za nový se silnějšími trubkami.

Pérování Ohlins se jasně zlepšuje, je to také nová zkušenost, protože ústeckoorlický tým v minulosti jezdil s pérováním od WP. Tým MOTO FGR se úspěšně sehrává a vypadá to, že se podařilo sehnat dobrou partu, která tomuto projektu od začátku věří. „Byly to absolutně první testy úplně syrové motorky. Pan Petráček jako spolukonstruktér a šéftechnik Igor Králík pracují úplně fantasticky a opravdu věříme, že motocykl FGR posuneme vpřed. Máme také super pokroky v brzdném účinku a stabilitě motorky. Rozhodně jsme rádi, že motocykl funguje jako celek, byť máme zatím o pět koní méně oproti kitové verzi,“ zakončil manažer týmu Josef Kubíček.

(fgr)

16.2.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Den starokladrubského koně v Národním hřebčíně Kladruby
15

Hřebčín připravuje obnovu anglického parku a stodol

Vejvanovičtí oslavili jubileum své obce.
20

Vejvanovice oslavily 850. výročí první písemné zmínky

Dostihy: V první kvalifikaci vyhrál Zarif

Východní Čechy, Pardubice - První kvalifikaci na 127. Velkou pardubickou s Českou pojišťovnou ovládl desetiletý ryzák Zarif s žokejem Josefem Bartošem, který skončil v loňském ročníku Velké třetí.

Bojovali o Kotlík mlsného pantáty. V guláši

Pardubický kraj, Holice - Deset týmů se v sobotu utkalo v Holicích o putovní Kotlík mlsného pantáty z Holic v kulinářské soutěži ve vaření kotlíkového, hovězího guláše.

Ústí hostilo tradiční závody do vrchu

Ústí nad Orlicí - Historické i soudobé závodní speciály, více než stovka jezdců, burácení motorů a vůně benzínu. Ústí nad Orlicí o víkendu hostilo tradiční závody do vrchu, při nichž jezdci zdolávají 21 zatáček na Andrlův chlum.

Moravskotřebovské arkády zněly hudbou

Pardubický kraj, Moravská Třebová - Nejen hudební, ale i taneční vystoupení čekala na návštěvníky festivalu na moravskotřebovském zámku.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies