VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Druhé testy dopadly opět na výbornou

Jerez, Ústí nad Orlicí – Ve Španělsku pokračovala druhá část testů třídy MOTO 3, v níž se bude letos prezentovat tým Moto FGR z Ústí nad Orlicí.

23.2.2012
SDÍLEJ:

Moto FGR Ústí nad Orlicí.Foto: archiv FGR

V těchto testech bylo cílem, stejně jako v prvních ve Valencii, najet s motocyklem co možná nejvíce kol, aby si týmový jezdec Jasper Iwema rychle zvykl na nový podvozek a motor.

První den stihl najet devětačtyřicet kol s „nejrychlejším časem“ 1:53.3. Druhý den testů se Jasper pohyboval kolem časů s předchozího dne a stihl objet třiapadesát kol.

Třetí den byla nainstalována nová jednotka Dellorto. Ta sice nekoresponduje se standardním motorem, ale cílem bylo, aby si elektronik týmu Moto FGR, Danilo, zvykl na tento systém.

Bohužel nastavit elektroniku, která je určena na kitový motor, nebylo možné a časy se prvnímu dni nepřiblížily. „První dva dny vše fungovalo, protože jsme měli standardní motor i elektroniku. Třetí den jsme s novou elektronikou jeli pomaleji a hledali její optimální nastavení. To je ale v podstatě nemožné, protože jsme omezeni, aby to vůbec standardní motor vydržel. Teď musíme vše nachystat na sto procent, abychom mohli testovat ještě dva dny ve Valencii před oficiálním testem v Jerezu, kde už budeme mít konečně kitový motor,“ řekl po testech šéfmechanik týmu Igor Králík.

Nicméně cíl najet co nejvíce kilometrů byl splněn, celkem Jasper najezdil 151 kol. Opravdové porovnání s konkurencí bude až na třetím testu, který proběhne také v Jerezu, a kde již bude k dispozici tovární materiál a oficiální časomíra.

„První testy ve Valencii a Jerezu s motocyklem třídy MOTO 3 a mým týmem Moto FGR jsou za námi. Můj první dojem z týmu a motorky je velmi dobrý. Po třech stech kolech můžu shrnout, že si postupně zvykám na čtyřtaktní motor Honda a jsem příjemně překvapen, jak dobře podvozek FGR funguje,“ řekl Jasper Iwema a dodal: „V této fázi je těžké vyhodnotit, jak si vedeme oproti konkurenci, protože jsme doposud nemohli jet s oficiálním materiálem od Hondy. Toto přináší smíšené pocity, ale myslím, že můžeme být celkově spokojeni s odjetými kilometry. Obzvláště se mi líbí způsob, jakým tým Moto FGR společně pracuje, a velmi se těším na pokračování práce a dobré výsledky v dalších testech, abychom byli připraveni na první závod v Kataru, který začíná v dubnu.“

Nyní se celý tým přesunul do sídla v Ústí nad Orlicí, kde bude trávit tři týdny a připravovat se na to, aby bylo vše připraveno na poslední dva testy a první katarský závod.

(fgr)

23.2.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Miroslav Pelta

'Peltova aféra' působí problémy

Maturita - ilustrační foto

Studenti usedli na potítko

AUTOMIX.CZ

Až budete prodávat auto: 10 rad, jak snadno a rychle zvýšit jeho cenu

Chystáte se prodat svoje auto? Potom se jistě snažíte dostat za svůj vůz co možná nejvyšší finanční sumu. Samozřejmě, že o ceně auta rozhoduje zejména model, jeho rok výroby, počet najetých kilometrů a především technický stav, ovšem jsou tu i detaily, které mohou cenu vozu zvýšit.

Celníci nachytali nepoctivého pumpaře

Pardubice - Pardubičtí celníci odhalili nepoctivého pumpaře. V rozporu se zákonem stáčel motorovou naftu zákazníkovi přímo z cisterny místo přes výdejní stojan, za což mu hrozí pokuta až 20 milionů korun.

Připraveno. Start první etapy Malého závodu míru bude na náměstí

Lanškroun - Ve třech dnech čekají na cyklisty čtyři etapy. Celkem na ně čeká více než sto čtyřicet závodních kilometrů.

Probudí strašidla a opečou buřty

Letohrad - Okolí letohradského zámku v pátek ovládne Muzejní noc.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies