VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Druhé testy dopadly opět na výbornou

Jerez, Ústí nad Orlicí – Ve Španělsku pokračovala druhá část testů třídy MOTO 3, v níž se bude letos prezentovat tým Moto FGR z Ústí nad Orlicí.

23.2.2012
SDÍLEJ:

Moto FGR Ústí nad Orlicí.Foto: archiv FGR

V těchto testech bylo cílem, stejně jako v prvních ve Valencii, najet s motocyklem co možná nejvíce kol, aby si týmový jezdec Jasper Iwema rychle zvykl na nový podvozek a motor.

První den stihl najet devětačtyřicet kol s „nejrychlejším časem“ 1:53.3. Druhý den testů se Jasper pohyboval kolem časů s předchozího dne a stihl objet třiapadesát kol.

Třetí den byla nainstalována nová jednotka Dellorto. Ta sice nekoresponduje se standardním motorem, ale cílem bylo, aby si elektronik týmu Moto FGR, Danilo, zvykl na tento systém.

Bohužel nastavit elektroniku, která je určena na kitový motor, nebylo možné a časy se prvnímu dni nepřiblížily. „První dva dny vše fungovalo, protože jsme měli standardní motor i elektroniku. Třetí den jsme s novou elektronikou jeli pomaleji a hledali její optimální nastavení. To je ale v podstatě nemožné, protože jsme omezeni, aby to vůbec standardní motor vydržel. Teď musíme vše nachystat na sto procent, abychom mohli testovat ještě dva dny ve Valencii před oficiálním testem v Jerezu, kde už budeme mít konečně kitový motor,“ řekl po testech šéfmechanik týmu Igor Králík.

Nicméně cíl najet co nejvíce kilometrů byl splněn, celkem Jasper najezdil 151 kol. Opravdové porovnání s konkurencí bude až na třetím testu, který proběhne také v Jerezu, a kde již bude k dispozici tovární materiál a oficiální časomíra.

„První testy ve Valencii a Jerezu s motocyklem třídy MOTO 3 a mým týmem Moto FGR jsou za námi. Můj první dojem z týmu a motorky je velmi dobrý. Po třech stech kolech můžu shrnout, že si postupně zvykám na čtyřtaktní motor Honda a jsem příjemně překvapen, jak dobře podvozek FGR funguje,“ řekl Jasper Iwema a dodal: „V této fázi je těžké vyhodnotit, jak si vedeme oproti konkurenci, protože jsme doposud nemohli jet s oficiálním materiálem od Hondy. Toto přináší smíšené pocity, ale myslím, že můžeme být celkově spokojeni s odjetými kilometry. Obzvláště se mi líbí způsob, jakým tým Moto FGR společně pracuje, a velmi se těším na pokračování práce a dobré výsledky v dalších testech, abychom byli připraveni na první závod v Kataru, který začíná v dubnu.“

Nyní se celý tým přesunul do sídla v Ústí nad Orlicí, kde bude trávit tři týdny a připravovat se na to, aby bylo vše připraveno na poslední dva testy a první katarský závod.

(fgr)

23.2.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Z utkání Nejzbachu na palubovce Třince.

Mraky šancí, góly dva. Střelce deptal svými zákroky gólman

Ilustrační foto.
DOTYK.CZ
10

Chystá se bič na soukromé lékaře

Městem potáhne král neřesti

Lanškroun - Jednou do roka se ve městě zjeví Bacchus, král neřesti a obžerství. Ten den se blíží. Tuto sobotu se postaví do čela masopustního průvodu, který po půl jedné odpoledne potáhne městem. Konečnou zastávkou bude opět zámecké nádvoří, kde si masky přeberou od starosty klíč a mezi sebou vyberou tu nejkrásnější. V pestrém doprovodném programu vystoupí folkloristé, kolovrátkáři nebo šermíři. Atmosféru masopustu dokreslí i jarmark s rozmanitým zbožím.

Polička sází na dřevo. Asfaltová cesta zmizí

Polička – Vzorek navrhované dřevěné cesty u rybníku uspěl i mezi občany. Pracovat se na ní začne v druhé půlce roku.

OBRAZEM: Draly jako za starých časů

Sebranice – Na polštář je potřeba dva a půl kilogramu sedraného peří a na pořádnou duchnu kil pět.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies